کافه متن؛ مرجع متن های خاص

کافه متن آقای قلم یکی از کاربردی‌ترین صفحاتی است که شاید بارها به آن مراجعه کنید. کافه متن به شما این امکان را می‌دهد که در خصوص موضوع مورد نیازتان، به متن های خاص و منحصر به فرد دسترسی داشته باشید.

فضای جذاب صفحه متن و پیام تبریک

این کافه تا دلتان بخواهد صندلی دارد. پس با خیال راحت یک صندلی برای خود اختیار کنید؛ بنشینید و از خواندن متن‌های مناسبتی، متن دلنوشته، پیام تسلیت و تبریک و همچنین متن های عاشقانه لذت ببرید. شاید بخواهید در خصوص یک مناسبت برای عزیزانتان مطلبی بفرستید؛ اینجا درست همان جایی است که این نیاز شما را برطرف می‌کند.

کاملا انحصاری؛ از متن پیام تسلیت تا متن های خاص

این را هم بد نیست بدانید که اینجا مثل تمام سایت‌هایی که محتوایشان یکیست، خبری از کپی کاری نیست. شاید برخی متن ها را مثلا در دیگر سایت ها دیده باشید، اما عمده مطالب کافه متن، خاص، غیر تکراری و منحصر به خودش است. همچنان که رسالت آقای قلم، آموزش محتوا نویسی و نویسندگی است.

معرفی مختصر بخش های متنوع کافه متن

مناسبت‌های ملی

یکی از بخش های پر اهمیت کافه متن، همین بخش مناسبت های ملی است. در این بخش در واقع شما با صفحه ای رو به رو می شوید که رویدادهای مهم تقویم جلالی (البته ملی) به صورت فصلی و ماهیانه تقسیم بندی شده است. تمام تلاش ما این بوده که علاوه بر محیطی جذاب، محتوایی شگفت انگیز و دلبرانه آماده کنیم. کافه متن درست همان جایی است که همیشه به دنبالش بودی. از متن پیام تبریک نوروز تا دیگر مناسبت های ملی همچون روز ملی خلیج همیشه فارس، در بخش مناسبت های ملی کافه متن برای شما فراهم شده است. توصیه می کنیم حتما به این بخش سری بزنید.

مناسبت‌های مذهبی

بخش مناسبت های مذهبی کافه متن ویژه تهیه و انتشار متن های منحصر به فرد در زمینه تبریک اعیاد و همچنین تسلیت ایام عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است. این بخش به صورت کاملا دسته بندی شده و با قابلیت دسترسی آسان برای شما مخاطب گرامی در نظر گرفته شده است. متن های مناسبت های مذهبی کافه متن اختصاصی آقای قلم بوده و در جایی نظیر آن ها پیدا نمی‌کنید.

پس با خیال راحت و البته کاملا رایگان می توانید از این پیام ها استفاده کنید.

پیام تبریک

شاید صفحه اختصاصی پیام تبریک کافه متن، یک دغدغه ی روزانه شما را به سرعت و البته به سهولت برطرف کند. در این صفحه انواع پیام های تبریک به مناسبت های مختلف به رشته تحریر درآمده است. مثل همه صفحات کافه متن، صفحه پیام تبریک هم شامل پیام های اختصاصی آقای قلم است. تمام تلاش تحریریه آقای قلم این است که شما به متن پیام تبریک جدید و تازه دسترسی داشته باشید.

پیام تسلیت

اگرچه ارسال متن پیام تسلیت به عزیزان و دوستان همواره غم انگیز است؛ اما ما در صفحه پیام تسلیت آقای قلم، تلاش کرده ایم تا متفاوت ترین متن پیام تسلیت را برای شما تنظیم و منتشر کنیم. امیدواریم هرگز به دنبال متن پیامک تسلیت برای . . . نگردید، اما اگر روزی به اینگونه پیام ها احتیاج پیدا کردید، این صفحه رایگان در اختیار شماست. از بابت جدید و خاص بودن متن هم خیالتان راحت باشد. همچنین سعی شده است در نگارش متن پیام تسلیت، به تاثیرگذاری و القای ابراز همدردی توجه شود.

متن ویژه ادارات

صفحه متن ویژه ادارات، گزینه بسیار مناسبی برای کارکنان بخش روابط عمومی ادارت دولتی و خصوصی است. از متن پیام تبریک اداری تا متن انتصاب و . . . برای شما در این صفحه مهیا شده است. شما می‌توانید در انتهای این صفحه با پر کردن فرم تعبه شده، سفارش نگارش متن بر اساس موضوع دلخواه خود را نیز ثبت کنید.

متن لوح تقدیر

صفحه متن لوح تقدیر یکی دیگر از بخش های کاربردی کافه متن آقای قلم است که می‌تواند در بسیاری از اوقات به کمک مجموعه‌های دولتی و خصوصی بیاید. شما در صفحه متن لوح تقدیر می‌توانید به تفکیک و با دسته بندی کاملا مشخص به انتخاب متن‌های مورد نظر خود بپردازید. اگر به متن اختصاصی در موضوعی خاص نیاز داشتید، شما می‌توانید از طریق فرم ثبت سفارش همین صفحه، درخواست خود را برای ما ارسال کنید.

متن خاص

صفحه متن خاص، همانطور که از اسمش پیداست، دسته بندی خاص کافه متن آقای قلم است. در این صفحه متن‌های بسیار متنوعی از موضوعات خاص برای شما تدارک دیده شده است. این صفحه نیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده است. اما برای حمایت از ما می‌توانید آقای قلم را به دوستان خود معرفی کنید. به قول ما، در کافه متن آقای قلم با عزیزانتان قرار بگذارید.

دلنوشته

صفحه دلنوشته دقیقا مناسب نسل امروز است. از شکست عشقی تا بی وفایی یار، از جدایی تا نامردی در رفاقت همه و همه در این صفحه دیده می شود. به نظر می‌رسد هرکس با هر زمینه ی فکری که به صفحه دلنوشته ی آقای قلم سری بزند بتواند دقایقی را با متن‌های موجود در این بخش سپری کند. خلاصه در دلنوشته کافه متن، هرآنچه حال شما را خوب کند وجود دارد. پس توصیه می‌کنیم سری هم به این صفحه بزنید.

کافه مرجع متن و پیام جدید

تمام سعی ما این است که بتوانیم همواره کافه متن را به روز نگه‌داریم. در موضوعات مختلف، متن‌ جدید و پیام جدید نوشته و منتشر کنیم. چرا که معتقدیم کافه‌ای که جنس تازه به مشتری ندهد، مشتری هم نخواهد داشت. کافه متن در حقیقت بستری برای دسترسی شما به انواع متن با موضوعات مختلف است.

کافه متن، تخصص آقای قلم

از سال 1384 تاکنون، بیشتر زمان من صرف نوشتن و نگارش در زمینه های مختلف شده است. بنابراین خیلی خوب می‌دانم چگونه بنویسم تا در مخاطب دقیقا آن حسی که می خوام را ایجاد کنم. البته مثل دست روی دست زیاد است را هم کاملا قبول دارم. با قریب به 18 سال تجربه، هنوز خودم را شاگرد می‌دانم، اما مطمئنم که این کافه شما را راضی خواهد کرد. علتش از دل نوشتن من است.

 

صفحه متون رایگان 

فنجان شما در کافه متن از هر نوشته در هر موضوعی که پر شود، کاملا رایگان است. همه چیز در کافه‌متن آقای قلم مرتب و دسته بندی شده است. البته یک جایی هم برای جست‌و‌جوی شما قرار دادیم تا سریع تر به آنچه می خواهید برسید. شاید دلتان بخواهد اینجا با رفیقی، دوستی، یاری و همرازی قرار بگذارید. پس تا دیر نشده از طریق لینک زیر دعوتش کنید. چای رفاقت ما همیشه تازه دم است. راستی به کافه متن خوش آمدی.